بج سینه ماتریکس
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت ماتریس در زمینه تجارت و خرید و فروش ابزار و تجهیزات رایانه‌ای فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار نمود و نماینده بسیاری ازشرکت‌ها مطرح ازجمله MSI بوده است. همچنین این شرکت بیش از ۵۰۰ فروشگاه و مراکز ارائه خدمات پس از فروش در ایرانرا دارا می‌باشد.

بج سینه ماتریکس یکی دیگر از نمونه های با کیفیت ساخته شده توسط شرکت نشانه ساز است که به سفارش شرکت ماتریکس طراحی و اجرا شده است. در فرآیند ساخت نشان سینه ماتریکس از استیل طلائی با ضخامت ۰٫۶ میلی متر و برش دور آن به روش لیزر انجام گردیده است. به دلیل  آنکه این نشان دارای ریزه‌کاری‌های زیادی بود در ساخت آن باید بسیار دقت می‌شد. همچنین رنگ کاری این نشان سینه از نوع کوره ای بوده و طراحی آن به گونه ای است که می توان به کمک سوزن و مگنت آن را به محل مناسب وصل نمود. رنگ طلایی علاوه بردرخششی که دارد باعث ایجاد پرستیژ و دید مثبتی می‌شود. نوع اتصال این بج سینه از نوع سوزنی سفارش است.

بج فلزی انواع گوناگونی دارد و این تنوع در جنس باعث تفاوت قیمت آن شده است. ضمنا افزون بر جنس، عواملی مانند نوع طرح، چاپ یا حک بودن بج، تعداد رنگ و…  نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. به طورکلی بج سینه استیل نسبت به سایر بج‌های فلزی قیمت مناسب‌تری دارد. دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر استیل نسبت به سایر فلزاتی است که در صنعت بج سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بج سربی نیز با قالب‌های ریخته‌گری تولید و ساخته می‌شود. هزینه نهایی این بج نیز نسبتا مناسب است. اما اگر کیفیت و زیبایی الویت اصلی برای شما است، استفاده از بج برنجی به شما توصیه می‌شود.

دو نمونه متداول بج برنجی، بج مات و براق و بج رنگی است. بج مات و براق نسبت به بج رنگی هزینه کمتری دارد. قیمت نهایی بج رنگی نیز به تعداد رنگ مورد استفاده در آن بستگی دارد. با افزایش تعداد رنگ‌ها، قیمت نهایی بج رنگی نیز افزایش می‌یابد. نوع برش دور بج نیز در هزینه نهایی آن بسیار موثر است. بج آلومینیوم آنادایز نیز بیشتر به صورت اتیکت کاربرد دارد. این اتیکت فلزی قیمت نسبتا بالایی دارد و اکثر توسط سازمان‌هایی همانند مترو، بانک و … سفارش داده می‌شود. قابلیت چاپ بالای آن باعث شده است که روند استفاده از این بج طی سالهای اخیر افزایش یابد.





:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: